söndag 19 augusti 2012

Hello bloggisar!! Jag är en tjej i 12 års åldern och jag gillar gymnastik och dans och mycket mer och jag för inte glömma hästar de var min dröm enda från jag var2 år <3
Jag kommer bjuda på videos och jag kommer verkligen bjuda på många fian foton jajamensan,Men jag har haft blogegr förut med men den här gången så ska jag ha den här på blogger <3..
Men iaf så har jag en bästis hons blogg heter OncillaH.blogspot.com  my bff <3 ;).
Jag kommer säkert inspererra er jag får väll hoppas jag håller tummarna :)Okej så nu har ni fått veta lite men jag är ej häst galen tjej ska jag tala om för er :D Men jag brukar dansa och träna gymnastik hemma på gräsmattan vi bor ju på samma gata så aa love u Hanna!!!Jag har ju en familj såklart :) 

                    Nu kommer en bild på mig


                                               

                                            Ses ses
                                             

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar